Veelgestelde vragen

Bestellen & betalen


Betalen met iDeal
Bij iDEAL word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze word je betaling direct afgeschreven van je rekening.

Betalen met Bancontact
Bij Bancontact word je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van je bank. Er worden vervolgens een aantal gegevens van je gevraagd: Het kaartnummer is het nummer van 16 tot 19 cijfers. Dit mag gegroepeerd of zonder spaties ingeven worden. De vervaldatum van de kaart in datum en jaar (telkens 2 cijfers) en de naam van de kaarthouder (in hoofdletters).

Is het mogelijk om op factuur te bestellen?
Het is zeker mogelijk om buiten de webshop om op factuur te bestellen. Dit wordt meestal gedaan door een school of organisatie. Stuur een mail naar info@meesenco.nl en wij gaan het voor je regelen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging van je bestelling in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Mocht de mail niet in je spam terecht zijn gekomen, stuur dan een mail naar info@meesenco.nl  en wij helpen je verder.

Hoe kan ik mijn bestelling veranderen?
Het is geen probleem om je bestelling te veranderen.  Stuur een mail naar info@meesenco.nl en wij kunnen je bestelling aanpassen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan een mail naar info@meesenco.nl en wij kunnen je bestelling annuleren.

Verzending & levering

Wat is de levertijd?
Alle accessoires die op werkdagen voor 15:00 uur zijn besteld worden diezelfde dag nog verzonden. Alle kleding items worden voor je besteld bij onze leverancier. Deze hebben een levertijd van circa 1 á 2 weken.

Waarom betaal ik verzendkosten?
Deze verzendkosten moeten wij ook aan PostNL betalen. Omdat dit hoge kosten zijn moeten we deze doorberekenen. Anders zouden wij niet meer kunnen bestaan. Bestel je voor €100,- of meer? Dan verzenden wij jouw bestelling gratis!

Ik heb een bestelling met kleding en accessoires, worden mijn accessoires eerder verzonden?
Wanneer je een bestelling plaatst die zowel accessoires als kleding bevat wordt deze in zijn geheel toegestuurd. De kleding wordt voor je besteld, zodra dit bij ons binnen is wordt je gehele bestelling compleet verstuurd. De accessoires worden niet eerder verstuurd. Wil je toch graag dat je accessoires eerder worden verzonden? Dat kan, hiervoor betaal je nogmaals de verzendkosten. Wil je daar graag gebruik van maken? Stuur dan een mail naar info@meesenco.nl.

Kan ik bestellen vanuit België?
Het is zeker mogelijk om vanuit België bij ons te bestellen. Wij hanteren dezelfde levertijd voor België als binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling door ons is verzonden en ontvangen is door PostNL ontvang je een track & trace code. Hiermee kun je het pakket volgen. Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zo zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.

Mis je een artikel(en) bij je bestelling?
In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met ons door een mail te sturen naar info@meesenco.nl.

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een bericht van PostNL. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus of via de gestuurde track & trace code.
PostNL laat dan weten met een van de volgende drie opties waar je bestelling is:

1. Ze komen de volgende dag terug
2. De bestelling ligt bij de buren
3. Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt

Omruilen & retourneren

Retourneren vanuit Nederland en België
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een item niet helemaal naar wens is. Daarom is het bij ons mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, je item naar ons retour te zenden.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja. Je bent vrij om via elke verzendpartij aan ons te retourneren. Voeg altijd het retourformulier toe aan je retour. Zonder gegevens kunnen we jouw retour niet verwerken. Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je item naar ons terug te sturen. Lukt dit niet? Zorg er dan voor dat jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling per mail bij ons is aangemeld. Dan heb je daarna namelijk nog 14 dagen de tijd om je item terug te sturen. Dit kan via info@meesenco.nl.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Voeg de te retourneren items in de originele verpakking en voeg het retourformulier toe. Breng het pakket naar een verzendpartij en betaal ter plekke de kosten van de retourzending. Je bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items. Vraag dus altijd om een bewijs (track & trace code). 

Hoe ruil ik mijn bestelling om?
Het aanmelden van een omruiling dient binnen 14 dagen te geschieden, dit kan via de mail. Het artikel dient in de originele verpakking samen met het retourformulier verzonden te worden. Verzendkosten en aansprakelijkheid voor omruilingen per pakketdienst zijn voor eigen rekening. De retourneer kosten dienen zelf bij de pakketdienst te worden voldaan. Daarnaast dienen er nieuwe verzendkosten te worden overgemaakt naar ons op rekeningnummer: NL70 INGB 0007 1884 00 t.a.v. MEESCO. Deze kosten bedragen € 6,95 voor pakketten binnen Nederland en België en € 3,95 voor een brievenbuspakket binnen Nederland.

Adres voor retouren en omruilingen
Naar het volgende adres kunnen retouren en omruilingen gestuurd worden:

MEES&CO
Goudenregenstraat 24
2201NL Noordwijk

Ik ben het retourformulier kwijt
Geen probleem, je kunt hier het retourformulier downloaden.

Maten van de kleding

Hoe vallen de kleding items?
Om te bepalen welke maat je nodig hebt voor de kleding raden we je aan te kijken naar de maattabel bij het desbetreffende kledingitem. Je kunt hierbij een kledingstuk van jezelf opmeten en deze vergelijken met onze maattabel.

Cadeaubonnen en kortingscodes

Cadeaubon inwisselen
Je kunt een code van een cadeaubon invoeren in je winkelmandje bij ‘Kortingscode’. Het cadeaubon tegoed wordt dan als een korting van je bestelling afgehaald.
Is je bestelling duurder dan de hoogte van je tegoed, dan kun je gemakkelijk met een van de andere betaalwijzen het overgebleven bedrag van je bestelling betalen.

Kortingscode inwisselen
Je kunt een kortingscode invoeren in je winkelmandje bij ‘Kortingscode’. Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is of er zal vermeldt worden waaraan de bestelling moet voldoen om alsnog in aanmerking te komen voor de korting.
Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend.

Klachten & garantie

Klacht
Heb je een klacht over een ontvangen item, de webshop of over onze klantenservice? Stuur dan een mail naar info@meesenco.nl en we gaan ons best doen je klacht naar wens op te lossen.

Garantie

Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? En twijfel je of dit onder de garantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail via info@meesenco.nl. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

1. Jouw klacht,
2. Je ordernummer
3. Een foto van het item/de klacht

Wij zoeken vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

© 2016 - 2024 MEES&CO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel